.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قهرمانان كشتی جهان بامداد جمعه در تهران

تيم ملي كشتي آزاد ايران كه قهرمان چهل و چهارمين دوره پيكارهاي كشتي آزاد جهان شده است، عصر پنجشنبه بوداپست پايتخت مجارستان را به مقصد تهران ترك خواهد كرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايرنا، با توجه به اختلاف ساعت ايران و مجارستان، تيم ملي كشتي آزاد ايران بامداد جمعه به تهران خواهد رسيد.

جشن قهرماني تيم كشتي آزاد ايران شامگاه چهارشنبه در سفارت ايران در بوداپست برگزار شد و بعد از آن اعضاي تيم ملي راهي هتل محل اقامت خود شدند.

چهل و چهارمين دوره پيكارهاي كشتي آزاد قهرماني سال ۲۰۱۳ بزرگسالان جهان در شهر بوداپست مجارستان، چهارشنبه شب با قهرماني تيم ملي كشتي آزاد ايران به پايان رسيد.

تيم ملي كشتي آزاد ايران در پايان اين مسابقه ها كه به مدت سه روز در ورزشگاه پاپ لاسلو شهر بوداپست پايتخت مجارستان جريان داشت،‌ با كسب دو مدال طلا، يك نقره، دو برنز و ۴۶ امتياز تيمي به مقام قهرماني دست يافت.

تيم ملي كشتي آزاد روسيه نيز با كسب دو مدال طلا، سه برنز و ۴۴ امتياز پشت سر تيم ايران قرار گرفت و به مقام نايب قهرماني رسيد.

همچنين تيم هاي گرجستان، اوكراين، آمريكا و هند به ترتيب با ۲۹، ۲۷، ۲۵ و ۲۳ امتياز در رده هاي سوم تا ششم قرار گرفتند و تيم هاي كوبا و مغولستان با امتياز مشترك ۱۹ و ارمنستان و تركيه با امتياز مشترك ۱۸ به ترتيب رده هاي هفتم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

«رضا يزداني» و «حسن رحيمي» در وزن هاي ۵۵ و ۹۶ كيلوگرم مدال طلا، «عزت الله اكبري» در وزن ۷۴ كيلوگرم مدال نقره،‌ «مسعود اسماعيل پور» و «احسان لشكري» در وزن هاي ۶۰ و ۸۴ كيلوگرم مدال برنز اين رقابت ها را به دست آوردند.

تيم ملي كشتي آزاد ايران در مسابقه هاي كشتي آزاد قهرماني جهان در سال هاي ۱۹۶۱ در يوكوهاما ژاپن،‌ ۱۹۶۵ منچستر انگليس، ۱۹۹۸ تهران و ۲۰۰۲ تهران به مقام قهرماني رسيده بود و چهارشنبه شب در شهر بوداپست پايتخت مجارستان، پنجمين مقام قهرماني خود را در جهان جشن گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.582 seconds.